Snart...

Om mindre enn et døgn er det 2011. Et helt nytt år. For meg føles det som et helt nytt liv. Jeg kan gjøre akkurat det jeg vil. 2011 er kun muligheter, ingen begrensninger. Skrekkblandet fryd!

For meg har disse dagene vært preget av ettertanke. Flashbacks. Det som har vært og det som skal komme. Hvem jeg er og hva jeg vil. Savn. 

I morra kveld er det middagselskap og hygge. Blæst og stjerneskudd. Fine mennesker. Vin og Lanvinkjole. En verdig smak på hva 2011 skal være for meg. Jeg skal riste av meg gammelt grums og leve igjen, ikke bare eksistere. Selv om jeg ikke har et magisk kleskap skal jeg erobre nye verdner. Spille mer gitar. Danse mer, så absolutt danse mer!!! Og ikke minst le mer. Le høyt og hjertelig. Smile som om jeg mener det. Bli glad igjen.

Det er nå det skjer.
Hva da, spørr du?
Alt, svarer jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar