Status 2011!

Nytt år, nye muligheter, er det ikke så man sier?

Gårdagen var super, med verdens største kalkun, sang, dans og generell trivsel. Litt mye vin og champagne, men vi var alle i samme båt=) Og det var en overraskende opplagt gjeng som våkna i formiddag. Gutta boys tok ansvar, mens lykketrolldamene som hadde sovet med håret på kunne sitte i hver sin sofa og bli servert iskald cola med isbiter, mens frokosten kom på bordet. Luksus!
Jeg føler meg så utrolig heldig som har så fine folk rundt meg! Og det er faktisk sant at sammen er man mindre alene.

Så var det denne statusen. Hvordan skal man oppsummere alt som har skjedd det siste året? Det har vært mye ikke fullt så fine dager, men greit mange fine dager også. Det har vært opp og det har vært ned. Det har vært tårer og det har vært latter. Men jeg har overlevd. Jeg har kommet meg på beina igjen, og jeg har kommet ut av tunellen som et styrket menneske. Jeg har klart å gjøre slutten på 2010 til et vendepunkt i livet mitt!

Selvfølgelig kommer det til å være tøffe dager frem til 6.januar, men det har det vært hvert år siden pappa døde. Men jeg er klar over det, og jeg er forberedt. Og jeg har gitt meg selv lov til å være utafor og deppa disse dagene. Jeg savner han fortsatt voldsomt, og det går ikke en dag uten at jeg tenker på han.

Hva skal man da si om 2010?
Det var et år.
Et voldsomt år, et vanskelig år, et trist år.
Et fint år, et moro år og et godt år.
Det var kanskje ikke mitt år, men det kommer.
2010 er over, 2011 ligger forran meg full av eventyr, svinger, looper, oppoverbakker og nedoverbakker.
Og jeg skal dele dette året med alle som gjør meg glad!

Godt nyttår!!!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar