Hissigproppen...

Hissigproppen fikk lufta seg litt nå nettopp, og det var ganske deilig=)

Blir innimellom litt overrasket over hva folk får seg til å kreve av andre i hverdagen...
For eksempel kan man ikke stå midt mellom to køer og lese overskriftene på Se&Hør mens man venter på en ledig plass i en av køene... Står man i kø så står man i køen!!! Og selv om man er en voksen mann er det ikke greit å begynne å rope om køsniking når noen har stått i køen, og ikke bare ventet til det ble en mulighet til å smette inn!!! Og det er i allefall ikke greit å kalle andre mennesker ting bare fordi man er vant med at alle gir seg!!!

Jeg kunne faktisk aldri tenkt meg å snike i kø, noensinne, men hvis jeg ser denne mannen igjen kommer jeg til å løpe inn i køen forran han og regelrett dytte han vekk bare på pur faen! Og til hun som satt i kassa og lo; takk, du reddet dagen min, du, med å si at jeg hverken så ut som et troll eller en lesbe=)

Og til denne mannen som måtte stille seg bakerst i køen til rungende stillhet og olme blikk fra resten i kassaområdet; bli voksen!!! Jeg tipper du sikkert er iallefall 5 år eldre enn meg, tror du ikke selv at det er på tide at du slutter å tro at hele verden snurrer rundt deg??? Og normal folkeskikk, har du hørt om det??? Hvilken fjortenårig jente har lært deg at hvis du bare stiller spørsmålstegn ved folks seksualitet har du vunnet krangelen??? Jeg er mektig lite imponert over deg, og jeg angrer virkelig på at jeg ikke slang på "din bæsj!" på slutten av den siste setningen jeg sa til deg!=)

Det er ikke ofte at jeg faktisk går så langt som å kjefte på folk jeg ikke har noen form for relasjon til, men noen ganger er det faktisk lov til å stå på krava! Jeg godtar faktisk ikke å bli behandlet på sånn måte, og hvis du ikke takler å få beskjed om det bør du kanskje revurdere din egen evne til å være et velfungerende menneske i samfunnet.

Skal kanskje en tur ut i kveld, og håper virkelig på å slippe flere sånne tullinger i dag, da jeg ikke kan love å ta det like pent som i stad...

Anger Management?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar