Gjemt men ikke glemt!

Jula forsvant ned i kjellerboden i dag, jeg var rett og slett møkk lei=) Husket på å ta bilder av arvepynten min, samt litt annet!
Skognisser og fluesopp!


Blurry... Gæmmel julepynt, antakelig vis fra 50-tallet.

Gammel, men fiiiiin!

Glasskule fra 50-tallet

Rødfuglene fikk selskap av hvite! Fine julegaven=)

50-tallspynt

Denne tror jeg er eldre enn 50-tallet.

Dette var da de fineste skattene på juletreet. Alt utenom fuglene er bestemor-arv, og jeg bare tipper alder. Hvor de er fra vet jeg heller ikke, men tipper de var kjøpt på lokalbutikken hennes for lenge-lenge siden.

Nederst i julepynteska ligger det jeg syns er for stygt til å ta fram, men for nostalgisk for å kaste. Dette skal jeg dandere og ta bilder av neste jul, der er det bare helt sykt mye rart=)

Ellers lite nytt, har begynt Prosjekt Orden-i-kaoset-på-jobben i dag, og innser at det er veeeeeldig mye jobb...
Men jeg bretter opp armene enn så lenge.
Det er jo bare jobben min, ikke livet mitt jeg skal rydde opp i.

Heldigvis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar