Fine fugler=)

Har vært på en bitteliten butikkrunde i dag. Og, nei, jeg har ikke kjøpt julegaver enda, det tar jeg på onsdag=) Men det jeg fant var disse:

Superfine  glassfugler fra Søstrene Grenes

Tidligere i desember hadde de disse i hvitt og sølv, samt noen kjempesøte røde fluesopper i samme stil, men de var det tomt for=( 

Jeg bare elsker sånn juletrepynt som er litt nostalgisk, og har en del gamle glasskuler som jeg har arvet etter bestemor. Faktisk er mesteparten av juletrepynten min sånn som er arvet eller jeg har hatt den fra jeg var liten... Er kanskje ikke alt som er like stilig, men det er ting som betyr noe for meg! Og når jeg tar fram disse tingene kan jeg både gråte og le av alle minnene=) Kjenner at jeg gleder meg til å pynte juletre allerede... Og at jeg skal legge ut bilder av disse skattene en dag=)

Og det jeg egentlig skulle fortelle om: På TING hadde de en fuglemater med sugekopp for å sette på vinduet, jeg skal kjøpe den, sånn at jeg kanskje får ekte pip-pipper og se på i jula=)

1 kommentar:

  1. He-hey! :)))
    Velkommen i blogge-land!
    Så fin den er!!!
    Gleder meg til å følge deg videre...

    SvarSlett