Saker og sånn

Julegavene som skal sendes i posten ble handlet i dag, og av naturlige grunner blir de ikke lagt ut her=) Men jeg kan si så masse at 7-åringen jeg er tante til blir skuffet, da hans eneste ønske til jul var "ikke klær!!!" Til mitt forsvar har han sagt at jeg var mye flinkere enn mammaen hans til å kjøpe klær, så tror ikke skuffelsen blir så stor likevel... Litt annet havnet også i posene:

Herlig plastikkfat fra TING (jeg kjøpte det siste, men samme fatet fantes på Lille Engel til 30 kr. mer)
 
Adventstjerne fra Åhlens


Detalj av adventstjerne (jeg trenger seriøst et bedre kamera, sorry)
  
Herlig stoff, sant? Dette er en singlett fra H&M

Kjøpte også en kjole fra H&M, men tenkte jeg skulle spare bildet av den til en gang jeg har den på=)

Jeg har aldri syntes at interiør har vært superspennende, men da jeg kjøpte leilighet i januar fulgte det med masse ville interiørideer på kjøpet. Jeg ønsker meg for eksempel tapeten "The Woods" av Cole & Sons , samt en bjørkestamme som "gardinstang". Og jeg elsker det!!! Jeg elsker å finne fine små skatter som gjør meg glad hver dag. Jeg elsker å finne ting jeg liker, og som absolutt ikke passer sammen med det andre jeg eier. Jeg elsker å tenke ut smarte måter for oppbevaring i min lille, store 27 kvadrat leilighet. Det er neppe noe som er et interiørblad verdig, men herregud, hvem er det som innreder for andre??? Dette er mitt hus, og her bestemmer jeg=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar