Vet du hva du har i badeskapet?

Jeg bryr meg om dyr. Jeg bryr meg VELDIG om dyr, faktisk så mye at om jeg skal være ærlig syns jeg nesten dyremishandling er verre enn krig... Nesten!
Verdens beste kompis!

Jeg får fysisk vondt av dyr som har det vondt! Det er så unødvendig!!! Disse vesnene handler kun på instinkt, og de vet ikke forskjell på godt og vondt! De har aldri bedt om å få være kjæledyr, eller forsøksdyr, aldri bedt om å bli tatt inn i menneskeverden!

Jeg har hatt katt, undulat, kanin og hund, så jeg har hatt kjæledyr jeg også. Men disse dyra har vært en del av familien min, på lik linje med mamma, pappa eller storesøstra mi.  Hunden jeg hadde var det nærmeste jeg kommer til et barn, og jeg tror nesten jeg elsket den rakkern mer enn eksen min=) Disse dyra har gitt meg så utrolig masse glede i livet, og jeg velger å tro at de har fått mye glede tilbake.  Alle mine dyr har fått være dyr, og mye av livet mitt har vært planlagt rundt disse dyernes vel og ve. Det er det minste jeg kunne gjøre for dem!



"Vær snill med oss, vi fortjener det!!!"
 
Jeg håper alle tar bevisste valg rundt dette med dyretesting, da det er FORFERDELIGE greier! Lurer du på hvordan du finner ut om produkter er testet på dyr kan du sjekke her og her For de som har mage til å lese mer om dyreforsøk kan jo ta seg en tur hit!
 
Vil avslutte med å oppfordre ALLE om å bruke hodet før de anskaffer seg dyr! Disse dyrene fortjener å være en del av din familie, ikke bare noe du skaffer deg for at ungene maser, du er ensom, o.s.v.! Ingen skaffer seg unger uten å tenke seg om, gjør de vel???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar