Vinterferie!

I forrige uke var det vinterferie for meg og den fineste frøkna jeg vet om! Vi pakket sekken og la ut på ekspedisjon buss-Buvika-rundt før vi endelig befant oss på Orkanger. Der stappa vi bilen til en stk. far full av godsaker før vi kjørte i retning fjell og hytte!

Du lurer kanskje på hva vi gjorde? Vi fant ut at rumpeakebrett fra REMA er billig moro, at 8 liter vin er TUNGT, at Stine ikke er den nye Marit Bjørgen men at Elisabeth er en reser på jetski/miniski, at vin hver dag er sunt for kropp og sjel, at vin-whiskey-øl ikke er en bra kombinasjon, at vi kan lage svære bål, og at bussen midt oppå fjellet stopper hvis du bare vinker iherdig nok i snøstormen!

Bilder, sier du? Vel, jeg har letet etter overføringskabelen til kameraet mitt i en uke, så de forblir inne i dette magiske fotograferingsapperatet inntil videre!
****
Ellers er det lat lørdag på gang, deilig! Tatt i betrakting at jeg våknet pottesur i morrest på grunn av noe jeg drømte, er lat så absolutt et steg opp! Jeg har bare sittet inne hele dagen som et sånn lite, hårete monster, ikke helt ulik det lille trollet jeg ofte forandrer meg til på IKEA...  Hvis været er like fint i morgen tror jeg det blir Nidelv-tur og Løkka på denne skrotten, kanskje det kan løfte vårklare meg noen hakk opp fra lei-av-vinteren-søla...

Og, ja, så har kroppen min mistet all kontakt med hjernen! Jeg har de siste dagene løpt inn i alt på min vei, med det resultat at jeg er full av blåflekker og vondt på både armer og bein. Ønsker meg pent brukt hockeyutstyr, typ keeper, for å avverge ytterlige skader!

Nå skal forfengeligheten få råde, jeg skal ta på sminke for å gå på butikken, da ser jeg i allefall menneskelig ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar