Insomnia...

Jeg har så mye greier i hodet mitt for tiden at jeg klarer ikke å sove... Fine greier og inntrykk som kan vare resten av året... Og når jeg sover er det urolig drømmesøvn som er lett som fjær, og så virkelig at jeg lurer på om det bare var en drøm...

Dette gjør at jeg tenker...mye. På hvordan jeg skal klare å ikke miste den fine følelsen jeg sitter igjen med fra Træna. Hvordan jeg ikke skal la mandag kl.9-fredag kl.16 ødelegge harmoniStine som ler med hele ansiktet og vet at det fins lykke der ute, det er bare å hente den.

Planen er som følger:

INGEN skal få ta fra meg den innsikten jeg tok med meg fra Træna, heller ikke spiriten.

Det går fint an å dyrke grønnsaker i egen vinduskarm, og således få jord under fingrene.

Vurdere seriøst om det å kjøpe en gammel fiskervelferd på kaiet på Skrova i Lofoten og drive hotell, kan være lykken i livet.

Fortsette å huske på alle de fantastiske folkene rundt meg som gjør hverdagen magisk, men samtidig ikke sette meg på bordet innerst i hjørnet for å slippe forholde meg til nye mennesker fulle av magi.

Og med dette fremst i panna prøver jeg meg på senga, i med håp om at Ole Lukkeøye kommer før 5 i morgen tidlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar