En svart lørdag...

Ufattelig. Grusomt. Hjerteskjærende. Det fins ingen ord som kan beskrive handlingen til denne mannen. Som har tatt så mange liv, de fleste av dem ungdommer... Det beste ordet jeg kan komme på er fortvilende.

Jeg tenker på alle de som har fått vite noe, alle de som ikke vet, alle de som har mistet noen. Dette er bare helt uvirkelig. Hvordan kan noen klare å pønske ut sånne grusomheter? Og gjennomføre det??? Det går så over min forstand at jeg blir bare sittende å riste på hodet...

Samtidig blir jeg sint og provosert av medias oppførsel; hvordan VÅGER dere å drive stikke linser og mikrofoner opp i ansiktet på mennesker som nettopp har vært midt oppe i helvete??? Hvordan VÅGER dere??? Vi skjønner omfanget selv uten den menneskelige vinklingen... Vi skjønner at dette er forferdelig uten videoer av hysteriske ungdommer og kropper pakket inn i plast!!! Og når det i tillegg er mange som enda savner sine, og ikke vet noe, kan dere ikke da være så snill å MODERERE dere??? Min oppfordring i dag er derfor å ta vare på hverandre. Slå jernring rundt de berørte, og JAG enhver journalist som prøver slå veksel på dette! Ikke la de presse mennesker i sjokk som ikke vet hverken opp-ned på seg selv eller verden lengre, til å uttale seg. Ikke la dem komme nært...

Klemmer er gratis, og i dag skal vi bare dele kjærlighet og omsorg... I dag og alle dagene som kommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar