Om å hoppe og ikke se seg tilbake...

Noen ganger tror jeg bare man må hoppe og håpe man lander på føttene! Jeg har hoppet i dag, snøballen er foreløpig en bitteliten snøklump, men i løpet av de neste tre månedene kommer den til å bli til en stor, stor ball! Spennende ting er i vente, og dette kan bli det som definerer resten av mitt liv!!! Og hvis det ikke er dette som definerer resten av mitt liv, så gjør ikke det så veldig mye! Tror det kommer til å bli vidunderfantastisk likevel!

For de som syntes dette var noe kryptisk; mer info kommer etterhvert! Bare vit at det jeg skal gjøre om litt under et år innebærer å leve ut drømmen, og bevise for meg selv at jeg kan hvis jeg vil! Inni meg fins det så mye glede akkurat nå at jeg holder på å sprekke!

Herregud, jeg har hoppet, og er for langt fra kanten for å ombestemme meg! Galskap, galskap, galskap! Jeg elsker det!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar