I`m in LOVE!

For 4. gang har da altså min søster klart å produsere et sånn perfekt lite menneske! Ikke nå nettopp, men for 3 uker siden, jeg har bare ikke rukket å si noe om det før nå! Jeg fikk hilse på dette fantastiske lille vesnet som var bare 4 dager gammelt, og jeg elsker han! Like mye som jeg elsker tripp, trapp og tresko (hans vidunderlige søsken), og syns alt han gjør er heeelt fantastisk.

Vårt første møte var som alle første møter; litt kleint. Jeg syntes han var kjempefin, men turte liksom ikke å ta kontakt. Han var opptatt med andre damer (sin mor), mens jeg var omsvermet av to menn og en fantastisk dame (hans fortsatt vidunderlige søsken). Men etterhvert fant vi hverandre, og jeg tok mot til meg. Resten av helgen lå han i armene mine og bare kikket på meg. Han er utrolig våken, og ser og ser og ser rett inn i øynene dine, og du føler deg som det eneste menneske i denne verden! Jeg elsker ham for det!

Denne helgen er hele bøtteballetten på besøk hos mormor, mens jeg sitter i bartebyen og er syk... Det er ikke noe gøy, men supermormor driver å legger ut bilder på feijsbukk hele tiden, sånn at tanten kan føle at hun er litt med likevel! Vi skal være sammen på juleaften, og jeg gleder meg VILT!!! Bare kos og kaos og latter og masse mennesker som lever under samme tak! Det kommer til å bli glede, sinne, irritasjon, og uendelig masse kjærleik!

(Forresten har tripp-trapp-tresko egne kjælenavn som BARE tanten får bruke; snuppa, snusken og snuppen. Nyeste tilskuddet har blitt hetende LØVEHJERTE, fordi jeg håpet i det lengste at han skulle få hete Jonatan... Han heter ikke det, men løvehjerte har blitt hengende ved!)


Kjærleik, altså... Det er fint, det! Det skal ikke spares på, det skal deles, og vokse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar