Årets siste...

Årets siste festivalbånd er på plass! Litt trist, ville gjerne vært på i allefall 16 fetivaler til! Festival for meg er magi uansett sjanger; folk er så glade på festival! Jeg blir litt rosa inni meg og klarer å smile med hele fjeset, selv uten alko på innsiden. Og for ikke å snakke om alle de fin-fine folkene man treffer!

Jeg kjenner at jeg gleder meg til "lokal-festival" selv om det blir litt rart å sove hjemme. Å ikke henge rundt på camp og snakke med gud og hvermann og alt mellom himmel og jord. Men for all del; Pstereo skal nytes sammen med de fineste folkene i denne byen!!!

Tradisjonen tro skal jeg rett på Marinen etter jobb på fredag, og jeg storgleder meg. Jeg skal bare vimse rundt og høre på musikk mens jeg drikker øl og smiler, heeeelt alene!!! Spise veggismat fra Persilleriet, og passe på å SMILE litt mer, smile til alle jeg ser og kjenne på at jeg er glad med hvert eneste fiber i kroppen min! Det er dette, og alle de andre fine festivalene i sommer, som skal holde meg i livet til gjennom vinteren. Alle fine minner og all gleden!

Til alle som skal på Pstereo i helga; SMIL tilbake!!! Det fins så jævla mye kjærlighet i verden, det er bare å ta imooooot! For å si som min farmor: "Førrsyn de te du skjemmes!!!"=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar